SENNHEISER

Гарантійні умови


Гарантійні умови Sennheiser

Оригінальний продукт Sennheiser, має гарантійний термін обслуговування 24 місяці в акредитованих сервісних центрах Sennheiser на території України. Гарантійний термін починається у день придбання цілком нових, не використовуваних виробів першим кінцевим користувачем. Будь ласка, збережіть документи, що підтверджують покупку (чек або гарантійний талон) протягом усього гарантійного терміну. У випадку відсутності підтвердження покупки, яке буде перевірене місцевим партнером обслуговування Sennheiser, Ви позбавляєтеся права на безкоштовне гарантійне обслуговування. У гарантійному талоні повинні бути зазначені дата покупки, повна назва товару, а також серійний номер, якщо він присутній на товарі. Підтвердження покупки має бути правильно розбірливо заповнене та не повинно містити виправлень.


Компанія Sennheiser має право здійснювати безкоштовне гарантійне обслуговування на свій вибір: ремонт або заміна окремих частин чи всього пристрою,. Усі дефектні частини, що були вилучені з продукту під час гарантійного обслуговування, є власністю Sennheiser electronic GmbH&Co.KG і повинні бути повернені виробнику.


Гарантія не розповсюджується на:

  • незначні відхилення в якості продукту, що не впливають на його цінність і не заважають використанню за його призначенням;
  • аксесуари, що постачаються разом з товаром;
  • акумулятори і батареї живлення (у цих продуктів значно коротший термін роботи, який залежить від умов та інтенсивності використання);
  • на будь-яку кабельну продукцію (з’єднувальні кабелі, кабелі навушників, мікрофонів тощо), а також штекери та роз’єми;
  • несправності, що викликані природним зношенням частин та елементів виробу;
  • несправності, що утворилися у разі некоректного використання (порушення правил експлуатації, невідповідність напруги живлення, перевищення потужності, невідповідність аксесуарів та елементів живлення, використання пристрою не за призначенням тощо);
  • будь яка модифікація чи зміни у конструкції виробу, зроблені Вами або третіми особами, якщо Sennheiser (або офіційний дистриб’ютор в Україні) не надав свій попередній письмовий дозвіл;
  • помилки та особливості, що були відомі покупцю під час покупки;
  • пошкодження маркування або неможливість зчитування серійного номеру з товару;
  • пошкодження, що утворилися у разі попадання усередину сторонніх предметів (рідини, комахи, волосся тощо), а також у разі сильного забруднення (пил, вушна сірка тощо);
  • пошкодження, що утворилися у разі механічного, хімічного або термічного впливу, а також під дією високого електромагнітного випромінювання (розряд блискавки тощо).

 

Усі гарантійні вимоги стають недійсними, якщо на продукті виявлені сліди стороннього втручання особами, що не є представниками акредитованих сервісних центрів Sennheiser!

 


Список акредитованих сервісних центрів Sennheiser в Україні›››