Всесвітньо відома Shiki Theatre Company (Театральне товариство "Шикі") з 1953 року є безумовним лідером великої розважальної сцени Японії та однією з найбільших і найпопулярніших у світі театральних груп (у її складі наразі - понад 1400 акторів та театральних фахівців). І впродовж багатьох років найнадійнішим технічним партнером Шикі є Sennheiser Japan, офіційне представництво німецької компанії у Японії. Досить довго театри Шикі користувалися бездротовими мікрофонними системами на основі аналогових бездротових приймачів Sennheiser серії 3000 та передавачів серії 5000. Втім з виходом нової Digital 6000 Shiki Theatre Company поступово замінила старе мікрофонне обладнання на нові, більш функціональні й зручні рішення.
Про те, як компанія почала освоювати нову бездротову мікрофонну систему розповідає інженер аудіо та музичного обладнання Shiki Theatre Company Канаме Морішіта: "Ключовими моментами були підготовка до нових постановок за програмою міжнародного турне Шикі, а також той факт, що один з наших звукорежисерів вже встиг попрацювати з системами серії Digital 6000 у Сполучених Штатах. Перелік апаратури, котру театри везуть з собою у закордонні турне, у нас зазвичай попередньо складають та затверджують звукорежисери ще у Японії. З огляду на те, щоб і на виїзді техніка забезпечувала таку ж якість звуку, як вдома, та з урахуванням усіх додаткових вимог, якщо такі є. Через це, власне, Digital 6000 від Sennheiser не лише звернула на себе увагу, а й швидко стала першим кандидатом на місце нової основної мікрофонної системи Шикі".
Оскільки на той час серед професійного загалу японських фахівців з аудіо високу якість, функціональність та надійність Digital 6000 обговорювалися вже досить активно, Канаме Морішіта разом із спеціалістами свого відділу спочатку відвідали представництво Sennheiser з метою попередньо протестувати нову систему та особисто переконатися у неабияких її перевагах. Враження, за словами інженера, були більш ніж позитивними і Shiki Theatre Company закупила перші Digital 6000. Сьогодні нові системи вже працюють у театрах, зокрема й у нових постановках.
"Дуже скоро з'ясувалося, що для нас чи не найсуттєвішою перевагою нової системи є компактні розміри бездротових передавачів. Поясний SK 6212 важить всього 112 грамів і він настільки маленький, що без проблем ховається будь-де, навіть у перуці актора, коли того потребує робоча ситуація. Більші передавачі у перуки не вміщуються або їх там видно, важчі - не зручні і заважають акторам працювати. А мініатюрний та легкий SK 6212 подобається всім".
Бездротовий поясний міні-передавач SK 6212 настільки маленький і легкий, що його без проблем можна сховати будь-де
Окрім того, як зазначає Канаме Морішіта, для звукорежисерів компанії не менш важливими є також надійність та стабільність систем Digital 6000, котрі вже не раз сталися у нагоді в локаціях із складним радіочастотним середовищам та під час великих спектаклів, коли задіяні багато бездротових каналів одночасно:
"Гарантовано якісна й стабільна робота відразу декількох каналів передачі аудіосигналу, як на мене - це ще одна унікальна перевага наших нових Digital 6000. На сценах більшості сучасних постановок Шикі працюють інколи десятки виконавців одночасно, при цьому для деяких з них ми виділяємо ще й резервні канали. Приміром на виставах театру ХАРУ сьогодні задіяні до 44 бездротових каналів, а у АКІ - 42".
Стійка з 21 бездротовим приймачем EM 6000 Dante та зарядними станціями L 6000 для акумуляторів поясних міні-передавачів SK 6212
"Між іншим, системи Digital 6000 забезпечують максимально якісний звук без перешкод, навіть коли вистави ХАРУ та АКІ проводяться на сусідніх сценах і одночасно працюють не лише виконавці, а й актори озвучування, тобто всі потрібні бездротові канали задіяні по максимуму", - додає інженер.
У театрах Шикі поясні міні-передавачі SK 6212 працюють зазвичай у частотних діапазонах A5-A8 (550-638 МГц) та B1-B4 (630-713.8 МГц)
"Можу з упевненістю сказати, що бездротові мікрофонні системи Sennheiser серії Digital 6000 повною мірою задовольняють всі наші сьогоднішні запити щодо обладнання цієї категорії. Основними перевагами Digital 6000 вважаю просту й зручну систему управління, здатність забезпечувати гарантовано якісну й стабільну роботу великої кількості бездротових каналів, зокрема й у дуже складному радіочастотному оточенні, тривалий час автономної роботи передавачів, високу захищеність, а також загалом неабиякі надійність та живучість усіх компонентів системи, - підкреслює Канаме Морішіта. - Крім того, з такими легкими й маленькими передавачами набагато простіше працювати як акторам, так і звукорежисерам. SK 6212 без проблем можна приховати від глядача у одязі чи навіть у перуці виконавця, передавач дуже зручний і не перегрівається, навіть коли працює декілька годин поспіль. Це теж дуже важливо, оскільки наші актори надягають костюми й перуки та вмикають свої передавачі задовго до початку виступу і потім на сцені активно рухаються під потужним освітленням, котре часто буває вельми жарким. Втім з новими Digital 6000 спека для нас тепер теж не є проблемою".
Login and Registration Form